Pieteikuma forma

RSMPV

STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei

Rīgas Stila un modes tehnikums 2025./2026. mācību gadā uzsāk aktīvu iesaisti ESF+ projekta «STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei» īstenošanā, lai kopīgi sasniegtu projekta mērķus.

Projekta numurs: ESF+ Nr. 4.2.2.1/1/25/I/001

Projekta īstenošanas periods: 2025. gada 1. aprīlis – 2028. gada 31. augusts

Projekta mērķis: Nodrošināt bērniem un jauniešiem iespēju apmeklēt norises STEM jomā un pilsoniskās līdzdalības jomā, kas sekmē mācību satura sasniedzamo rezultātu un mērķu sasniegšanu, lai mācību procesā dažādotu mācīšanās pieredzi, efektīvāk sasaistītu mācību teoriju ar praksi, veicinātu izpratni par minēto jomu darba tirgus prasībām, radītu interesi par šo jomu apgūšanu un sekmētu turpmāku mācīšanās izvēli minētajās jomās.

Projekta specifiskā atbalsta mērķa grupa:
– izglītojamie obligātajā pirmsskolas vecumā izglītības iestādēs, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmas;
– izglītojamie vispārējās izglītības iestādēs, kas īsteno klātienes pamatizglītības un vidējās izglītības programmas;
– izglītojamie profesionālās izglītības iestādēs, kas īsteno klātienes vidējās izglītības programmas.

Projekta finansējums – 34 009 600 EUR (kopējais attiecināmais finansējums), tai skaitā:
– 28 908 160 EUR Eiropas Sociālā fonda Plus finansējums,
– 5 101 440 EUR valsts budžeta finansējums.

Vairāk par projektu: STEM un pilsoniskā līdzdalība | Valsts izglītības attīstības aģentūra.


Š.g. 13. un 17. oktobrī RSMT izglītojamie piedalījās ESF+ projekta “STEM un pilsoniskas līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” nodarbībās: “Tu – starp sociāliem tīkliem un realitāti”, kuras vadīja vieslektore Indra Vaļeniece- aktrise, režisore, producente, filmu un teātra izrāžu autore.

Nodarbību mērķis bija atbildēt uz jautājumiem: “Vai tas, ko publicējam atspoguļo mūs pašus?” un “Kādu tēlu mēs paši veidojam un kādi ir mūsu mērķi sociālajos tīklos?”

Tehnikuma izglītojamie analizēja savus un mākslīgi radītu jauniešu sociālo tīklu profilus, izzināja savu identitāti digitālajā vidē un reflektēja par autentiskumu, reputāciju un savu “digitālo es”.

Pateicamies tehnikuma pedagogiem Signei Tronei un Jānim Garolim par izrādīto atbalstu projekta norišu īstenošanā, Marekam Strautam par fotogrāfijām un skolotājam Ērikam Reisam par tehnisko atbalstu.
Bilžu galerija: ŠEIT